?

Log in

No account? Create an account
 
 
05 March 2011 @ 04:00 pm
Does anybody watch Face Off?  
So I was wondering, does anybody here watch Face Off, the SyFy channel's answer to all those elimination challenge shows (e.i. American Idol, The Next Great Baker)?

I love this show!! But seriously, what does Megan have on the judges?

She should have been eliminated back during the Horror Movie Villain challenge.

And Tate?

Very talented. I hope he wins.

Plus, he's a real cutie. :)

What do you think? Who would you like to win? Who do you miss? Was the zombie dance number just plain stupid? Did Megan's bride look like Wesley Snipes or Ru Paul? Is Tate really cute or am I just blind?
Tags:
 
 
Current Mood: curiouscurious
 
 
 
J'rais.....?: Frankherewego15 on March 6th, 2011 08:01 am (UTC)
I never realized they had the same hair style until you said that. I had a very difficult time getting past Jo's ears?!?!

Frank was SUCH a slacker. I died when on the first episode they were given an hour, he "finished" in like 20 mins and he SAT DOWN and GOT FOOD? WTF? Seriously I literally fist pumped the air because I knew that as long as he was on the show I was going to watch!

I felt horrible for the model. What a frakkin' jerk face to turn him around and put a cone on his head? I'm sorry that you didn't get the model of your choice, but in that kind of industry those things happen!


See I really liked Marcel's horror villain. I thought that the idea was creepy-cool. I just wish he had a different weapon, idk?

I really think Sam is the one to watch out for. I think she has a lot more talent and that they are underestimating her.

I thought Tom might go home when he disagreed with the judges, but I DEFINITELY thought Megan would also be going home too.

Why is she still there??

Also, If I have to them say that they "just wish I had more time" I will probably scream!

<3


Maria: blinking owlslave_o_spike on March 6th, 2011 10:42 pm (UTC)
Ugh! I hate the ears!!! I hate it when people put those stupid things in their ears to stretch them out. Yuck!

Yeah, Frank did make it interesting to watch in the beginning, I have to agree. It's just that they couldn't keep him on no matter how much everyone loved to hate him. LOL!

Marcel's villain was cool on its own, but I think they were looking for something more. Despite that, I still thought Megan should have gone home over Marcel. Sam is creeping up on the finalists. She was always playing it safe, always singled out first as 'safe.' But now it's going to be down to 5 and then 3. I like her. She is quite talented and I think her rag doll villain was one of the best, personally.

Yeah! "I wish I had more time" is getting really old. This is the time you have. If you had more, you would take longer and still get the same amount done.

Haven't they learned anything from civil servants?!